Bon dia!






Benvinguts al meu bloc. Per començar, vull fer-vos una descripció personal. Em dic Leire i visc a El Masnou, tinc 18 anys i vaig fer el batxillerat social. Estic començant la carrera d'educació infantil i l'he escollit ja que treballo amb nens de 5 a 8 anys fent de professora de violí. En un futur, m'agradaria ser una bona professora amb experiència i amb coneixements.



En aquest bloc publicaré diferents tipus de documents o webs, com per exemple exercicis de l'aula, espais webs, reflexions sobre el propi procés d'aprenentatge, etc.





Gràcies per visitar el bloc































dijous, 14 d’octubre del 2010

Presentació de COED





És una noia jove de 18 anys, baixa i prima que viu a Mora d’Ebre i té un germà, Enric. Té la cara esblanqueïda, un cabell obscur i llarg i uns grans i marrons ulls que destaquen en el seu rostre. El seu nas és punxegut i xat, i el que més impacta de la seva cara és el somriure tan gran i animat que té.

Sempre porta, i ara més perquè fa fresqueta, un mocador, i si pot ser de color verd ja que és el seu color preferit. També li agrada vestir-se molt amb faldilles i vestits.

Cal emfatitzar que és un noia bromista i xerraire, i això va ser el primer que em va sobtar d’ella, perquè la primera vegada que vam parlar semblava tímida i poc extravertida, no obstant, m’equivocava. Sempre té un somriure a la cara quan més el necessites. A més a més, és ordenada i polida, ho a de tenir tot controlat.

Des de petita li agradat molt pintar, sempre ha sigut el seu hobbie, però ara ja no té tant de temps per a practicar-ho. Així mateix, li apassiona el cinema, sobretot les pel•lícules d’intriga com El Orfanato. Li agraden els gossos i per això en té una anomenada Jara, es tracta d’una gossa de la raça biggel, d’un any. També li agrada la música i entre els seus grups favorits destaca El canto del loco. Per altra banda, no suporta la fruita ni l’esport. I li fan fàstic les aranyes, no pot ni parlar d’elles.


Per últim, vull explicar-vos per què va escollir estudiar el grau d’educació infantil. Quan era petita cuidava del seu germà i en ocasions dels fills dels amics dels seus pares. El fet de tenir contacte amb nens petits li va animar a treballar de cangur i més tard va triar aquesta carrera per a aprofundir i tenir més coneixements del tracte cap als infants.


Aquest és el perfil d’una de les vostres companyes de classe, qui és?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada