Bon dia!






Benvinguts al meu bloc. Per començar, vull fer-vos una descripció personal. Em dic Leire i visc a El Masnou, tinc 18 anys i vaig fer el batxillerat social. Estic començant la carrera d'educació infantil i l'he escollit ja que treballo amb nens de 5 a 8 anys fent de professora de violí. En un futur, m'agradaria ser una bona professora amb experiència i amb coneixements.



En aquest bloc publicaré diferents tipus de documents o webs, com per exemple exercicis de l'aula, espais webs, reflexions sobre el propi procés d'aprenentatge, etc.





Gràcies per visitar el bloc































dissabte, 23 d’octubre del 2010

Treball de vídeo

Per a treballar el vídeo de Blanquerna em utilitzat el programa Windows Live Movie Maker.
El primer que hem fet ha sigut veure el vídeo de blanquerna que ens ha proporcionat el Jordi. Seguidament, l'hem retallat per tal de que duri un minut. Després, em afegit una cançó del programa Jamendo i li em inclós afectes, animacions i títols. I per últim, em pujat el video al youtube.


Jamendo és la major plataforma de descàrrega de música gratis i legal. La pàgina està disponible en set idiomes y dóna accés al major catàleg de música amb llicència Creative Commons del món.Jamendo pot ser gratis i legal gràcies a l’ús d’aquestes llicències, fan que la difusió i la descàrrega gratis siguin legals.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada