Bon dia!






Benvinguts al meu bloc. Per començar, vull fer-vos una descripció personal. Em dic Leire i visc a El Masnou, tinc 18 anys i vaig fer el batxillerat social. Estic començant la carrera d'educació infantil i l'he escollit ja que treballo amb nens de 5 a 8 anys fent de professora de violí. En un futur, m'agradaria ser una bona professora amb experiència i amb coneixements.



En aquest bloc publicaré diferents tipus de documents o webs, com per exemple exercicis de l'aula, espais webs, reflexions sobre el propi procés d'aprenentatge, etc.





Gràcies per visitar el bloc































dilluns, 25 d’octubre del 2010

Treball audio

A classe de TIC em utilitzat el programa audacity, per a tractar el so.
Primerament, em escollit una cançó i l'hem obert amb el programa audacity.
Seguidament, em retallat la cançó amb una durada d'un minut. Més tard, em aplicat alguns efectes sonors i, en una pista nova, em incorporat una veu d'una persona parlant. Més tard s'ha exportat a mp3 i, per últim, s'ha penjat l'àudio en el programa goear, que ens proporciona un codi embed per tal de poder escoltar la música des d'un reproductor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada