Bon dia!






Benvinguts al meu bloc. Per començar, vull fer-vos una descripció personal. Em dic Leire i visc a El Masnou, tinc 18 anys i vaig fer el batxillerat social. Estic començant la carrera d'educació infantil i l'he escollit ja que treballo amb nens de 5 a 8 anys fent de professora de violí. En un futur, m'agradaria ser una bona professora amb experiència i amb coneixements.



En aquest bloc publicaré diferents tipus de documents o webs, com per exemple exercicis de l'aula, espais webs, reflexions sobre el propi procés d'aprenentatge, etc.





Gràcies per visitar el bloc































diumenge, 9 de gener del 2011

Presentacions amb Power Point

El Microsoft Power Point, és el programa de presentacions més utilitzat i que més possibilitats creatives i multimedials dóna avui en dia.

Els elements que mostra aquest programa de creació de presentacions són 6:

- Presentació: és el conjunt de diapositives.

- Diapositives: és l’eix central dels programes de creació de presentacions

- Objectes: textos, vídeos, imatges, etc.

- Accions: són el conjunt d’instruccions que executem quan fem un clic o passem el ratolí per sobre nu objecte.

- Transicions: és l’efecte visual i/o sonor que s’estableix entre diapositives

- Animacions: són l’efecte visual i/o sonor que s’estableix als objectes i que pot implicar un ordre d’entrada i sortida de dins la diapositiva.

Hi ha dues maneres d’utilitzar el Power Point de manera d’estudi. Per una banda, s’utilitza per a transmetre d'una manera ordenada i clara informació als alumnes. I per altra banda, s’utilitza per a: motivar, interactuar, seduir, emocionar, mostrar, construir...

Us deixo un exemple d'un bon Power Point.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada