Bon dia!






Benvinguts al meu bloc. Per començar, vull fer-vos una descripció personal. Em dic Leire i visc a El Masnou, tinc 18 anys i vaig fer el batxillerat social. Estic començant la carrera d'educació infantil i l'he escollit ja que treballo amb nens de 5 a 8 anys fent de professora de violí. En un futur, m'agradaria ser una bona professora amb experiència i amb coneixements.



En aquest bloc publicaré diferents tipus de documents o webs, com per exemple exercicis de l'aula, espais webs, reflexions sobre el propi procés d'aprenentatge, etc.





Gràcies per visitar el bloc































divendres, 7 de gener del 2011

Slideshare

Slideshare és un espai gratuït on els usuaris poden enviar presentacions en diversos formats per a ser, després, visualitzades online.


La pàgina és la següent: 


 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada