Bon dia!






Benvinguts al meu bloc. Per començar, vull fer-vos una descripció personal. Em dic Leire i visc a El Masnou, tinc 18 anys i vaig fer el batxillerat social. Estic començant la carrera d'educació infantil i l'he escollit ja que treballo amb nens de 5 a 8 anys fent de professora de violí. En un futur, m'agradaria ser una bona professora amb experiència i amb coneixements.



En aquest bloc publicaré diferents tipus de documents o webs, com per exemple exercicis de l'aula, espais webs, reflexions sobre el propi procés d'aprenentatge, etc.





Gràcies per visitar el bloc































diumenge, 26 de setembre del 2010

Apunts de les capacitats perceptives motrius

El divendres dia 17 de setembre, a classe d'educació física, vàrem parlar de les capacitats perceptives motrius.

La capacitat és allò que tothom té, allò innat. En canvi, l'habilitat és el que tens gràcies a la pràctica, es va adquirint. Aquesta habilitat s'aconsegueix amb el treball motriu màxim possible.
La percepció està relacionat amb els sentits, depèn d'ells. Hi ha diferents percepcions:

-Percepció de l'espai (distància)

-Percepció quinestèsica (dóna informació sobre el meu cos i de com està)

-Percepció del temps (ritme, freqüència...)

-Percepció d'equilibri


-Percepció de lateralitat: definició atmosfèrica. Els nens han de tenir les màximes possibilitats motrius, que agafin quan i com vulguin les coses per conèixer la seva lateralitat.

-Percepció del to postural (hipertònic, hipotònic)

-Percepció de la respiració


IMPORTANT: crear que els nens desenvolupin totes aquestes capacitats perquè a aquesta edat (0-6) és quan es desenvolupen més, tenen més predisposició a desenvolupar-se.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada