Bon dia!






Benvinguts al meu bloc. Per començar, vull fer-vos una descripció personal. Em dic Leire i visc a El Masnou, tinc 18 anys i vaig fer el batxillerat social. Estic començant la carrera d'educació infantil i l'he escollit ja que treballo amb nens de 5 a 8 anys fent de professora de violí. En un futur, m'agradaria ser una bona professora amb experiència i amb coneixements.



En aquest bloc publicaré diferents tipus de documents o webs, com per exemple exercicis de l'aula, espais webs, reflexions sobre el propi procés d'aprenentatge, etc.





Gràcies per visitar el bloc































diumenge, 12 de setembre del 2010

Interactivitat



                           http://www.edu3.cat/Edu3tv/Fitxa?p_id=19353



Aquest vídeo ens parla dels ordinadors com a màquines per a comunicar-nos.
L'associació d'idees que va proposar Vannevar Bush no va ser possible i, més tard, Ted Nelson va crear xanadú, semblant a la xarxa Internet. Xanadú tampoc va arribar a ser real, però va donar lloc a l'hipertext i l’ hipermèdia (relacionat per enllaços). Després es van fer diferents invents, com el ratolí que permet una comunicació interactiva o com els CD-ROMS, que són els primers programes interactius dels 90. No obstant, amb Internet les comunicacions interactives s'han multiplicat. Aquesta interacció es pot tenir amb altres persones a través de missatges, xats...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada