Bon dia!






Benvinguts al meu bloc. Per començar, vull fer-vos una descripció personal. Em dic Leire i visc a El Masnou, tinc 18 anys i vaig fer el batxillerat social. Estic començant la carrera d'educació infantil i l'he escollit ja que treballo amb nens de 5 a 8 anys fent de professora de violí. En un futur, m'agradaria ser una bona professora amb experiència i amb coneixements.



En aquest bloc publicaré diferents tipus de documents o webs, com per exemple exercicis de l'aula, espais webs, reflexions sobre el propi procés d'aprenentatge, etc.





Gràcies per visitar el bloc































dijous, 30 de desembre del 2010

Google docs

El Google docs és un programa online que permet crear diversos documents de text, formularis i fulls de càlcul. A més, aquesta eina permet que qualsevol fitxer pugui ser compartit amb altres usuaris del servei que indiquem, i poden editar-lo de manera col•laborativa.
Nosaltres, primerament, vàrem crear un document de word.



https://docs.google.com/document/edit?id=1GO0dFNAz70tN786-dSHbJqwSWWzcE8LlrDaR40AK9ac&hl=ca#

La segona activitat que vam realizar va ser un power point.



https://docs.google.com/present/view?id=dgjb7fjm_0vbs5vtfv&revision=_latest&start=0&theme=grass&cwj=true

I la tercera activitat que vàrem fer va ser formulari.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada