Bon dia!






Benvinguts al meu bloc. Per començar, vull fer-vos una descripció personal. Em dic Leire i visc a El Masnou, tinc 18 anys i vaig fer el batxillerat social. Estic començant la carrera d'educació infantil i l'he escollit ja que treballo amb nens de 5 a 8 anys fent de professora de violí. En un futur, m'agradaria ser una bona professora amb experiència i amb coneixements.



En aquest bloc publicaré diferents tipus de documents o webs, com per exemple exercicis de l'aula, espais webs, reflexions sobre el propi procés d'aprenentatge, etc.





Gràcies per visitar el bloc































dimecres, 29 de desembre del 2010

Wikispaces

Un Wiki és un lloc web col·laboratiu que permet una crear i editar fàcilment des del navegador pels usuaris. Amb aquest els usuaris poden crear, modificar, enllaçar i esborrar el contingut d’una pàgina web, de forma interactiva.
Cal destacar que un dels wikis més coneguts és wikipedia.

Les característiques que presenta el wiki són, primerament, que és una gran motivació pels alumnes i professors, ja que els hi permet innovar en activitats; potencia el voluntariat de l'alumne; promou la comunicació entre l'alumnat, professors, família, amics, etc.; és senzill d'utilitzar tant pels alumnes com pels professors; és una nova manera d’aprendre, ja que tothom pot observar les publicacions dels altres usuaris; i permeten múltiples editors, però amb un control regulat. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada